onsdag 21. september 2011

Fjell og grønt

Da var det tid for å lage litt landskap på modulen. Startet med å male alt av fugeskum med en jordnær akrylfarge, mulig jeg kunne brukt billig veggmaling? Det gikk i alle fall en hel tube med akrylmaling... Når dette var klart tok jeg å strødde på "turf" fra woodland scenics. Malte samtidig fjellskjæringene med woodland sin farge til fjell. Her oppdaget jeg at man ikke trenger mye maling, bare litt for så å vanne ut.

Da står alt til tørk, så fort det har tørket blir det å strø på mer "turf" og male over fjellene igjen, men da med en annen farge for å skape liv i fjellet.



Da jeg syntes at støttemuren ble i det minste laget, valgte jeg heller for å gå for en fylling.


2 kommentarer:

  1. Hei.
    Stilig laget. Jeg hadde en liten tanke om skjæringene dine (selv om dette sikkert er ferdig for lenge siden). Kanskje la det ligge igjen mer steinrester nedenfor skjæringene. Litt som bilde DSC_0916.JPG. Absolutt ikke kritikk, bare synsing fra meg :) Er det del av et større prosjekt?

    SvarSlett
  2. Hei,
    Takk for tilbakemelding :-)
    Prosjektet ligger på loftet i samme tilstand som bildene over dessverre :-(
    Jeg er farte også at bunnfargen i akrylmaling ble helt feil som du ser og at jeg gjerne kunne brukt lysere grønnfarge på gresset.

    SvarSlett